[O1] Problem z tykającym przerywaczem świateł i poziomem pły

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • olejek
    Ambiente
    • 2006
    • 121

    [O1] Problem z tykającym przerywaczem świateł i poziomem pły

    abstrahując od kobiet za kółkiem, które jeżdżą różnie - od prawdziwej cipy za kółkiem do mistrzyni kierownicy;
    moimi ólóbieńcami są kierowcy aut z rejestracjami z lubelskiego i dawnego wloclawskiego/inowroclawskiego - jak taki nr zobaczę to mam 99% gwarancję, że pacjent za chwile odwali jakiś kretyński nr jak np jazda 30-40 km/h lewym pasem, gdy pozostałe jadą ponad 60 km/h lub gdzieś sobie skręci z pasa na pewno nie przewidzianego do tego manewru, o jeździe po rondzie nie wspominając;
    wiem, że trochę "generalizuję" i uogólniam, ale niestety te obserwację mi się sprawdzają codziennie w warszawskim ruchu miejskim;
    jestem w stanie zrozumieć szok spowodowany ogólnym pędem w W-wie, ale jeżeli kierownik nie ogarnia tego to niech się chociaż trzyma kurczowo PRAWEGO pasa.
    http://keeprockin.art.pl/‎
  • kajacek
    Drive
    • 2005
    • 66

    #2
    [O1] Problem z tykającym przerywaczem świateł i poziomem pły

    Witam
    Może mi ktoś pomoże, bo mam dziwny problem z moją Octavką...

    Zaczęło się od tego, że zaczęła mi migać lampka poziomu płynu chłodzącego - byłem u mechanika, sprawdzili, że nie mam żadnych przecieków - poradzili, abym dolał płynu (fakt - było na prawie minimum...)

    Pomogło to na pewien czas, ale teraz mam inny problem - zaczyna się od tego, że zaraz po wyjeździe z garażu czasami zapala się ta lampka (poziom płynu jest OK) i miga; zauważyłem, że wystarczy, że jak przejadę ok. 1 km (aby rozgrzać silnik) i wyłączę samochód, to po ponownym zapłonie ta lampka już się nie zapala...

    Ale wtedy zaczyna się inny problem - zaczyna mi szybko stukać przerywacz od kierunkowskazów (jak jadę prosto) - jest to taki dźwięk, jak sygnalizacja uszkodzenia obwodu świateł (szybkie stukanie dochodzące od strony poduszki pasażera - tak jakby z prawego górnego nawiewu na szybę...). Gdy wrzucę kierunkowskaz w którąś stronę, wtedy stukanie zwalnia do normalnej częstotliwosci; gdy jadę prosto znowu zaczyna stukać z większą częstotliwością...

    Po pewnym czasie przestaje i tylko co pewien czas przy jakimś wstrząsie się na chwilę delikatnie włącza - tak, jakby coś robiło jakieś zwarcie...

    Sprawdziłem światła, wszystkie żarówki są OK (świecą się...), więc to stukanie nie ma chyba nic wspólnego ze światłami - a czytałem kiedyś, że taki objaw wskazuje na przepaloną żarówkę w obwodzie...

    Czy Ktoś z Was się z czymś takim spotkał??? Co to może być???

    Komentarz

    • zurcio
      RS
      • 2008
      • 2046

      #3
      Zamieszczone przez kajacek
      Zaczęło się od tego, że zaczęła mi migać lampka poziomu płynu chłodzącego
      już dzisiaj o tym pisałem :?
      do przeczyszczenia elektrody w zbiorniku, lub wymiana jak nie pomoże :diabelski_usmiech



      Zamieszczone przez kajacek
      (szybkie stukanie dochodzące od strony poduszki pasażera - tak jakby z prawego górnego nawiewu na szybę...).
      przerywacz, zintegrowany z włącznikiem świateł awaryjnych




      a następnym razem kolega użyje szukajki 8) bo to wszystko
      Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

      Komentarz

      • kajacek
        Drive
        • 2005
        • 66

        #4
        Dzięki kolego - faktycznie trochę znalazłem

        Mam niedługo przegląd 75000, to przy okazji podrzucę w ASO ten temat - może coś poradzą...

        Komentarz

        • zurcio
          RS
          • 2008
          • 2046

          #5
          kajacek, nie ma co podrzucać, sam napraw; a kaske jak masz oddać to oddaj lepiej na biedne dzieci
          Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

          Komentarz

          • Thundi
            L&K
            • 2005
            • 1157

            #6
            kajacek, Ostatnio też miałem problem z przerywaczem wszelkie ASO itp. chcieli od 130zl do 400zł (bo trzeba zdjąć poduchę w kierownicy przy wymienianiu przełącznika kierunkowskazów) a psiknąłem preparatem podobnym do WD40 (spray 5zł (zużyłem może z 1/10)) i tykanie ustało. Więc jeśli masz jechać z tym do ASO to naprawdę lepiej oddaj biednym.
            O ortografie dba FF.
            Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
            http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
            Skoda Octavia & Audi A6

            Komentarz

            • kajacek
              Drive
              • 2005
              • 66

              #7
              Dzięki za odpowiedzi

              A teraz z pewną dozą nieśmiałości ops: :lol: poproszę może o jakieś zdjęcie, gdzie można ten spray (WD40 czy jakiś inny specjalny...) wtrysnąć do kolumny kierownicy???

              Opcja z własnoręcznym demontażem poduszki i kierownicy raczej odpada... :cry:

              Albo może jakiś link - bo niestety nie mogę tego znaleźć w szukajce, a temat przerywaczy jest jak widzę bardzo popularny....

              Może któryś z kolegów wspomoże "łopatologicznie" laika, jeśli chodzi o techniczną obsługę Octavki i podrzuci jakieś zdjęcie, co ???

              Komentarz

              • Thundi
                L&K
                • 2005
                • 1157

                #8
                Zamieszczone przez kajacek
                A teraz z pewną dozą nieśmiałości ops: :lol: poproszę może o jakieś zdjęcie, gdzie można ten spray (WD40 czy jakiś inny specjalny...) wtrysnąć do kolumny kierownicy???
                Zdjęcie jak chcesz mogę zrobić ale mogę bez problemu opisać:
                - Dźwignia kierunkowskazu w górę (czyli tak jak byś włączył prawy kierunkowskaz) i psikasz poniżej (tam gdzie znajdowała się manetka przed ruchem w górę) starając się celować w szczeliny
                - Następnie dźwignia w dół (tym razem w pozycji lewego kierunkowskazu) i psikasz tam gdzie dźwignia była poprzednio
                Generalnie nie musisz wciskać rurki (od preparatu) w szczeliny pod wpływem ciśnienia samo się tam wciśnie

                Preparat który użyłem jest podobny do WD40 tyle że ma inna nazwę jednak działa tak samo! (dotarły do mnie słuchy że niby działa trochę lepiej ale ja tego nigdy nie stwierdziłem a że w sklepie WD40 nie było kupiłem go) więc nie jest to jakiś specjalny preparat.

                Do przeczyszczenia ponoć (takie informacje są tu na forum) można użyć sprężonego powietrza (tak samo psikasz) ja nie mam sprężarki a powietrze w sprayu jakie znalazłem było od trąbki i kosztowało ponad 30zł więc wolałem użyć WD40

                Dobrze jest też wytrząść mechanizm jadąc jakąś dłuższą trasę po takim zalaniu.
                O ortografie dba FF.
                Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                Skoda Octavia & Audi A6

                Komentarz

                • kajacek
                  Drive
                  • 2005
                  • 66

                  #9
                  Zrobiłem, tak jak opisałeś - od razu pomogło

                  Syn "podchwycił" ten patent i powiedział, że powie o tym koledze w pracy, bo tamtem ma taki sam problem w swoim WV....

                  Użyłem WD40, bo miałem go "pod ręką"...

                  Komentarz

                  Pracuję...